Isnin, 8 Jun 2009

Casa'oma Home Bissnezz de' Bakery

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Salam...rasanyer sudah tiba masanyer untuk aku serius didalam bisnes bakery dan yg berkaitan dengannya. Oleh yang demikian kepada sesiapa yang ingin menempah kek ,kek comel aka cupcake ,muffin dan tepung kek dari aku bolehlah tel ,sms ke 016-2067774 @ email casasuria09@yahoo.com.my harga2 kek ,kek comel dan muffin aku akan update kemudian..skrg kita layanzz pic2 nie dulu key...

Hari ahad 7 june akak & my mum datang rumah nak blajo wat kek comel...kebetulan lak aritu memang nak wat kek ...so dgn ilmu yang x seberapa nie aku pun curahkan kat diorang...disamping tu leh gak aku praktis....atas nie coklat moist cupcake. kat bawah tu plak yg dah dideco...oleh kitorang...


oleh kerana cuaca semenjak dua menjak nie panasss....bc nie pun cam nak cair jer....Inie ler semua hasil deco kitorang yg bru pegang piping bag....camner...okey ker..? dah boleh cari makan....?Bebaik sikit mak minah....nanti x sempat cc tu smpi rumah dah tersembam dalam keta...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan