Jumaat, 5 Jun 2009

Kek comel coklat moist



salam.... 2 hari yg lepas member kamcing aku balik muo so aku pun ajak jumpa kat rumah....dia pun ckp orait...ptg aku smpi... so dlm kepala aku baik aku buat something...yealah org nak dtg x kan bg biskut kering je kan...so aku pun mula membaking ptg tu aku buat kek comel coklat moist....my daughters pulak bila dah tengok ummi dia nie keluarkan mixer diorg apalagi..sibuk tanyer....ummi nak buat kueh eh..eh...eh..bebudak nie kalu dah tahu aku wat kek....haahhh duk ler kat depan aku nie mengacau...dan akhirnyer...taraaaa...
x sempat haku nak snap mase kluar oven...diorg dah rembat dulu..nie yg sempat disnap..second round lak... dayoo nyer dah smpai...pun x snap..terlupa dah..dayoonyer nak cepat...x masuk rumah pun..ckp depan pintu jer..lain kali jumpa katenyer....
haaaa...nie ler rupa isi perut kek comelku...lembut jer...klu korang nak rasa meh ler datang rumah haku....klu nak wat sndri leh beli tepung dah siap sukat gan aku....klu nak wat untuk majlis pun boleh oder ngan haku....jgn malu2 tel jer....016-2067774...sedia memenuhi permintaan anda...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan