Selasa, 12 Mei 2009

Kelas kek comel bersama cguCT...

Salam....sebenarnyer smlam nak buat n3 nie tp x sempat...coz smlam gi Puspakom Tmn Daya balik dah penat....pastu plak my dear husband mintak tolong cucikan kerusi potong rambut antik yg dia repair..tu yg xjd nak masukkan n3 nie...

Pada 10hb macam yg aku n3kan sebelum nie aku ada kelas wat kek comel n deco kek comel...bc n fondant...so kite layannn...pic2 kek comel hasil deco ku yg x brape cun...tp boleh lah kot...first time tuuuu...




napkin baby nie cam buat dpd benang kait ek...


so...inilah hasil keja kerastangan aku pada hari tu..keras ker tangan aku nie...masih banyak lg yg perlu diperbaiki.
nampaknyer aku kena gi kelas lg nie untuk mantapkan ilmu didada...chewah2..anyway....thank to cguCT coz sudi ambik aku jd anak murid dia...lps nie dgn sape lak erk..?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan