Sabtu, 9 Mei 2009

Selamat Hari Ibu

Esok 10 Mei merupakan Hari Ibu Sedunia....tapi pada aku hari2 ialah hari ibu...sbb aku sentiasa ingat pada mak... bukan hanya pada 10 mei ajer..itu pd pandangan akulah..pandangan kite berbeza..

Waktu nie boleh kate semualah di stesen2 radio ,tv dll lagi semua memperkatakan tentang hari ibu...tp yg best sekali ialah iklan cupcake n cake special for hari ibu...bila tengok iklan2 tu terliur gak...sabo2...sempena hari ibu esok aku ada kelas wat cupcake...so aku ingat nak deko special tuk mak...n tuk puteri2ku yg berdua tu...semenjak tau ummi dia nak gi blajor nie sibuk jer suruh wat kapkek bahasa ing yg dimelayukan.

Yg sebenarnyer aku pun x sabo2 nak belajor wat cupcake n deko skali nie..camner agaknyer esok ek...aku tengok kat blog2 diorg yg wat cupcake semua cantik2 belaka...emmm tunggu jerlah aku masukkan n3 pasal tu yerk...

SELAMAT HARI IBU
KEPADA IBU2 DISELURUH DUNIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan